Day 6 Vegas

Det blev en sightseeing dag. Alltså vilka SJUKA hotell!!
Allt från NY,Pyramid,Ceasar,Venedig, Planet hollywood sagoland - hotell mm.
Vi åkte även en bergodalbana i NY hotellet som gick runt allt och de var nog den bästa jag åkt, grymt!

Mot kvällen drog jag och Alex och käka, fick även min goa beasås haha äntligen. Han drog sen på UFC match
sen mötte vi upp honom och kollade fontänshowen och gick runt samt spela lite. Ingen vinst där dock haha.
Ska verkligen åka tillbaka dit när jag är 21 för då kan man uppleva Vegas till fullo!
 
//Detta fanns på vårt hotell, sjukt coolt! Önska jag tog mig modet att göra det.
//NY hotellet

//Venedig hotellet, sjukt!!!
//Brorsorna öppnade varsin mussla från hawaii som betydde olika grejer även.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback