April fools day coming up


Hallå där! Den här veckan har rullat på nästan läskigt fort, vill lite smått att det ska gå segt nu i slutet. 
Kom precis hem från gymmet, måste ligga hårt i fram tills resemånaden.

Imorgon kommer även nya au pairen vilket betyder att idag var min sista dag ensam med ungarna..
Känns fortfarande overkligt att jag ska lämna över det här till någon annan
men också en lättnad och hon verkar verkligen supergullig!!
 
Skulle egenligen stannat med familjen till Onsdan 6april
men blev lite ändringar så stannar till 10de till söndan då jag tar mitt pickpack och möter upp Sofia i Chicago. 
Där spenderar vi ett par dagar innan vi drar vidare till Coachella(!!!) och möter upp mina saknade tjejer!.
Vi kommer vara totalt 8-10st som kommer bo på en husvagnscamping haha men men.

Sedan den 18de kommer mina bröder hit så kör vi på en roadtrip 
LA-Grand Canyon-Las Vegas-Death Valley-Santa Barbara-Sanfransisco.


Kommer bli så sjukt kul, ska verkligen njuta till 100%!!
Nu är det dags att sussa. God natt♥
 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback