Hard goodbyes

//Igår var en känslosam dag, spenderade min sista dag i Boston med Karla som jag kännt och umgåtts
med  inprincip hela året. Vi har våra ungar på samma skola,
vem ska jag nu sitta och klaga på grejer med och skratta tills man gråter. Min mexicano.
Kommer sakna henne så grovt men blir en sista middag imorgon sedan kommer vi definitivt ses igen!

//Sen var det dags för nästa hejdå. Min andra halva, fyfan vad jobbigt det var. Hatar det verkligen!!
Har så sjukt många bra och galna minnen med den här bruden. Bästa tiden på det här året har varit med henne. 
Nu är det snart över och tillbaka till samma gamla vardag, utan mina närmaste.
Är egentligen inte redo än...

Men om fyra månader är vi båda i sverige och då blir det aldrig mer ett hejdå♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback