Friday

Då var det fredag, sista fredagen i Boston.
Känns så himla sjukt, att inte gå upp på morgonen och väcka ungarna, göra matlådor,
småbråka med dom, skratta med dom och ha det som en berg och dalbana varje dag.
Ja jag känner mig klar med au pair livet men kommer sakna denna stad,
mina vänner och familjen så himla mycket, dem är en del av mig och det här året har varit det bästa i mitt liv. 

Men den här veckan har jag gått dubbelt med Dana, har rullat på,
hon kommer passa in i den här familjen som handen i handsken. Har hunnit säga hejdå till heidi och Emmi
vilket var superjobbigt. Men Ida och Evelina hinner jag se i helgen, så det känns skönt!
 
Ikväll blir det hejdå till Patricia också sen imorgon hejdåbrunch med familjen.
Hatar verkligen att säga hejdå, depp. 

Idag så är det full rulle med planer, ska iväg på Insanity, fixa naglar, göra ärenden, åka till banken osv. 
Så ska börja röra mig, puss på er!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback