Bye Boston

Just nu sitter jag på flygplatsen och ska lämna mitt andra hem, mitt liv under ett helt år. 
Det har varit så himla bra, aldrig mått så bra som jag gjort här, fått vänner för livet, upplevt så mycket 
med både dom och familjen. Upp och nedgångar har det varit, men så är det för alla och ångrar
inte en sekund att jag åkte hit och lämnade allting hemma för ett tag.
Har fått med mig så många minnen och växt så sjukt mycket som person.
Känner att jag äntligen hittat mig själv och det är tack vare den här erfarenheten. 

Men hur tråkigt det än är att lämna så är jag redo att gå vidare och fortsätta med någonting nytt, först 
står min resemånad på schemat, tre veckors semester med vänner och sedan mina bröder.  
Ska njuta varje minut och ta vara på min sista tid i Usa.
Men det är inte hejdå, för kommer definitivt komma tillbaka!

Tack USA för detta år och alla som gjorde mitt år oförglömligt!
Nu Vidare till Chicago!
 

Postat av: Mammi

Ha en underbar tid nu min älskling ❤️❤️❤️
Vi ses snart ❤️❤️❤️Läääängtar sååååå❤️❤️❤️

2016-04-10 @ 12:37:20

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback