5H


//Dana, den nya au pairen i min familj kom i fredags så igår tog jag med henne in till stan för att visa
henne runt och för lite shopping.
//Sedan mötte vi upp mina bästa för en hejdå middag på Joe´s. De hade fixat en liten scrapbook och köpt
ett boston armband till mig, alltså ååh kommer sakna dom så!!
//Sedan drog vi vidare till Mike och Mission Hill gänget för lite förkrök.
//Efter det tog vi oss till en fest i närheten, körde dricklekar, dans och en massa skratt.
Dock kom polisen efter ett tag och stängde ner så vi alla drog oss tillbaka till Mike.

//Min bästa skåning kom även förbi, det blev kaos lite mot slutet och självklart
kom polisen och stängde ner igen haha.
//Så det blev lite gratis pizza käk och lyckades få med mig en go giraff haha.
Sedan drog vi på efterfest med en massa innan jag och Dana tog ubern hem.
 
Det här var min sista utekväll i Boston och kunde verkligen inte ha fått en bättre!
Kommer sakna alla dessa människor så sjukt mycket, mina tjejer, grabbarna i mission hill.

Men har haft så sjukt kul och skaffat så många minnen, bästa perioden i mitt liv!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback