Jewish day

Idag prövade jag på att fasta vilket absolut inte var min grej, mitt humör blev inte på topp heller haha..
Men jag klarade det! Så efter drygt 22 timmar fick jag i mig middag. 
Var ju i conneticut hos Lisas släkt, supertrevligt! 
Fick lära mig att man äter frukost till middag efter fasta.
Lite annorlunda, men gott var det! Mår dock galet illa just nu.
 
Dags för sängen, har fullspäckad dag imorgon, Ebba åker hem imorgon även, tråkigt!!
Måste också fixa lite grejer inför Kanada, åh så mycket stress.. 
Jaja, god natt på er!
 

//Den populära rainbow jellon!
 
 

Postat av: Leif Forss

Hej Stephie!
Alltid roligt att få läsa om ditt liv i Amerika. Vi följer flitigt din blogg. Detta är första försöket att nå dig. Vi fastade också Yom Kipur utan mat och vatten😝 vi åker till Israel nu på söndag och Sukkot (lövhyddefesten) där. Vi ska på ett judiskt bröllop men även dansa med vårt team israeliska danser. Många kramar från farfar och Rakel

2015-09-24 @ 18:44:41

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback