Going to Florida


Idag så skrev min värdmamma till mig och frågade om jag ville följa med dom till Florida cirka en vecka efter
jag anländit hos dom. Blev superglad och tackade självklart ja! Så himla gullig familj!
Dom vill verkligen att man blir som en i familjen vilket jag älskar.

Vi åker den 17april först till Boca Raton och hälsar på hennes föräldrar i några dagar.
Efter det ska vi bila till Orlando och gå på Universal studios och bo på Hard Rock Hotel.
Ser verkligen fram emot den här resan,speciellt för att få umgås med familjen i en annan miljö och lära känna dom bättre.
Inom två veckor kommer jag alltså ha besökt New York, Boston och Florida, hur underbart?
 
 
//My hostmom wrote me today and asked if I wanted to come to Florida with them in about a week after my arrival.
I was so excited and said ofcourse yes. Such a sweet family! They really want you to be apart of the family which I love. 
 
We are going April 17th, first to Boca Raton to visit her parents for a few days.
After that we are going to take the car to Orlando and go to Univeral Studios then stay at the Hard Rock Hotel.
I really looking forward to this trip,
especially to spend time with the family in a different enviroment and to get to know them a little bit better.
So in the amount of two weeks I'll have the chance to go to New York, Boston and Florida. How great!?


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback