God jul från sverige

Igår satte jag mig på en ca 10timmars bussresa till New York, höll på att missa planet,
råkade ta en surtants väska men efter massa strul satt jag där, på planet hem till Sverige.
 
Jag och min bror har planerat i veckor att överraska min familj,släkt och vänner,
så han och Anton hämtade upp mig på arlanda vid tolv idag så gav vi dom en riktig surprise.
Haha alltså så kul!


Kunde inte tänka mig något annat än att fira jul hemma med min bästa familj!
Nu har vi käkat gomat och ska strax öppna julklappar.
 
Blir hemma i en vecka så kommer nog inte blogga så mycket.
Känns iallafall så sköönt att vara hemma för ett tag, ska njuta till fullo.
God Jul på er alla!
 

//Mitt allt♥
 

Postat av: Mammi

Sååååå lycklig att du är hemma älsklingen min ❤️❤️❤️
Bästa julen någonsin!!!
Blev sååååå överraskad 😊 Fortfarande chockad , kommer sova gott inatt, längtar efter att äta frukost med dig , ska njuta varenda sekund av din närvaro denna vecka ❤️❤️❤️

2015-12-25 @ 01:17:09

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback