Two more days

Igår så hade jag sista middagen hos farfar med familjen och på kvällen sista middagen och utgången med vänner.
Det blev en riktigt bra dag och det är så det ska sluta. 

//Yesterday we went to our grandpa's house and ate a finaldinner and later that
night a finaldinner with my friends and a last night out. 
It became a really good day and that's how it should end!
 

Idag så har jag handlat det sista till resan och småpackat. Senare mot dagen skulle mamma ta med mig
på en "mor&dotter" överraskning. Vi skulle göra något med en borste,deoderant och ett par sköna skor

Satt i bilen med ögonbindel och funderade på vart vi skulle. Men det var inget jag kunde tro utan en avskedsfest
på mitt jobb där släkt och vänner var. Chockad och glad, det roliga var att jag inte anade någonting. 
Så vi åt buffè,min chef höll tal och fick presenter, bl.a en canon kamera så ska ta massa bilder! En riktigt bra kväll!
Nu har jag nästan packat klart och nu är det bara två dagar kvar sen reser jag. Spännande!

//Today i did the final shopping for the trip and also did some packing. Later that day my mom where going to take me 
on a "mother/daughter surprise". We were going to do something with a brush,deo and comfortable shoes. 
So I sat in our car with a blindfold trying to figure out what we were doing. But I was way out of line. It was a
goodbyeparty at my work with friends and family. Chocked and happy and the funny thing was that I had no idea at all!
So we ate buffé, my boss held a speech and I got some gift, one was a canon camera so I'll take a lot of pictures! A really great night.

Now I've almost finished packing and It's only 2days left then I'm leaving. Exciting!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback